شامپو بعد از کراتین مونتورینو ( 1000 میل ) montorino

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

توضیحات

شامپو بعد از کراتین مونتورینو

اگر می‌خواهید عمر کراتین موهایتان بیشتر باشد و به راحتی حالت خود را از دست ندهد، بهتر است نکاتی را رعایت کنید. نکاتی که در ادامه بیان می شود را باید در سه روز ابتدایی به شدت رعایت کنید، زیرا طی دو تا سه روز ابتدایی مو ها حالت می گیرند.

  1. اولین نکته مدت زمان قرنطینه بعد از کراتین است. اصطلاح قرنطینه به معنای این است که ۲ تا ۳ روز بعد از انجام کراتین موهای خود را هرگز نشویید. در این زمان اگر قسمتی از موهای شما خیس شد یا این که احساس کردید تعریق باعث تغییر حالت موها شده، موهای خود را اتو کنید. این کار را می توانید به راحتی با دستگاه‌های اتو خانگی انجام دهید. به دلیل وجود مواد روی موهایتان، شانس اصلاح حالت مو را دارید.
  2. توصیه می‌شود که هنگام خواب، موهایتان را روی بالشت پهن کنید به طوری که تغییر حالتی رخ ندهد.
  3. برای موهای کراتینه شده باید از شامپو بعد از کراتین مونتورینو که فاقد سولفات است، استفاده کنید. شامپوهای حاوی سولفات سدیم، کراتین موهای شما را از بین خواهند برد و نتیجه کار شما را خراب می‌کنند. نکته دیگری که در رابطه با شستن موها وجود دارد این است که آب شور و آب کلر دار هم باعث از بین رفتن کراتین موهای شما می‌شوند.

ترکیبات شامپو بعد از کراتین فاقد سولفات مونتورینو

شامپو بعد از کراتین فاقد سولفات مونتورینو حاوی عصاره بلوبری است. آنتوسیانین‌ های موجود در بلوبری باعث تقویت فولیکول‌های مو و افزایش رشد مو می‌شود و همچنین مقادیر بالایی ویتامین B12 دارد که برای درمان سفیدی مو مفید می‌ باشد.

این محصول حاوی عصاره و روغن آرگان و فاقد سولفات و پارابن می باشد که دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم جهت جلوگیری از پاک کردن مواد کراتین از روی مو و آسیب به موهای ضعیف می باشد.

موارد مصرف

  • مصرف روزانه برای انواع موها بخصوص موهای نرمال تا چرب
  • بعد از کراتین، ریباندینگ، بوتاکس، پروتئین تراپی، رنگ و دکلره قابل استفاده است.
  • قابل استفاده بعد از کراتین، بوتاکس، رنگ و دکلره
  • درمان موهای حساس و ضعیف و شکننده
امتیاز کاربران به شامپو بعد از کراتین مونتورینو ( 1000 میل ) montorino: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی شامپو بعد از کراتین مونتورینو ( 1000 میل ) montorino

نظر می دهد