کرم رطوبت رسان بایومارین 50 میل

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
کرم رطوبت رسان بایومارین 50 میل

  • مرطوب کننده قوی 
  • مناسب برای پوست های خشک و دهیدراته
  • اکسیژن رسانی و سم زدایی پوست
  • مغذی و تقویت کننده
  • کاهش احساس کشیدگی و خشکی پوست
  • حجم 50میل
  • ساخت کشور ایران 
  • تحت لیسانس فرانسه

توضیحات

کرم رطوبت رسان بایو مارین، حاوی عصاره جلبک های دریایی، با بهره گیری همزمان از مواد حیات بخش و آرامش بخش با منشاء دریایی، احساس کشیدگی پوست خشک را رفع نموده و رطوبت رسانی آن را افزایش می دهد. این فرآورده علاوه بر اکسیژن رسانی، سم زدایی و محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی، با تقویت و افزایش استحکام پوستتان، در هنگام لمس آن، احساس مخملی بودن را تجربه می کنید.

خشکی و کاهش رطوبت پوست، یکی از شایع ترین مشکلات پوستی محسوب می گردد. در حالت طبیعی بین تبخیر نامحسوس پوستی و جایگزینی رطوبت، تعادل مناسبی وجود دارد. عواملی همچون افزایش سن، بیماری های پوستی، تعریق و تبخیر از پوست، تشنگی های طولانی مدت و همچنین سرما و گرما، آلودگی هوا، داروهای ضد آکنه، استرس و ناراحتی های روانی منجر به از بین رفتن تعادل رطوبت پوست و خشکی آن می شود. به منظور تأمین سریع رطوبت از دست رفته و تجدید لایه چربی سطح پوست، استفاده از یک فرآورده رطوبت رسان با آبرسانی عمقی توصیه می شود.

بایومارین، برندی ایرانی است که مواد اولیه آن از کشور فرانسه وارد می شود و میزان کارایی آن با استانداردهای شرکت بایوتک مارین فرانسه مطابقت داده شده است.

روزانه دو بار، روی پوست خشک و تمیز صورت گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

ترکیبات

Oligogeline, Sodium Ascorbyl Phosphate, Urea, Shea Butter, Bioplasma, Superphyco D، Marine Collagen، Hydrolized Hyaluronic Acid، Sodium PCA ,Soy Protein ,Vitamine F, Squalane, Sweet Almond Oil, Jojoba Oil

 

امتیاز کاربران به کرم رطوبت رسان بایومارین 50 میل: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کرم رطوبت رسان بایومارین 50 میل

نظر می دهد