کراتین پروتئین مونتورینو (1000 میل) montorino

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
کراتین پروتئین مونتورینو (1000 میل) montorino

  • صافی و احیا
  • تقویت و رشد مو
  • مخصوص پروتئین تراپی
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • حاوی کلاژن و عصاره کاکائو
  • مناسب برای موهای آسیب دیده

توضیحات

کراتین پروتئین مونتورینو montorino

پروتئین موجود در موهای شما در برابر صدمات ناشی از پاک‌کننده‌های ناملایم، فرآیندهای شیمیایی پی در پی و حالت دادن به مو با وسایل حرارتی آسیب می‌بیند. این صدمات می‌تواندباعث خشکی، کاهش خاصیت ارتجاعی و ریزش بیش از حد موهای‌تان شود.‎جبران این آسیب پیچیده‌تر از جایگزین کردن پروتئین از دست‌رفته است؛ زیرا مولکول‌های پروتئین برای نفوذ در
ساقه مو و تقویت یکپارچگی مو بسیار بزرگ هستند. برای جبران مؤثر این آسیب، پروتئین‌ها باید فرایندی به نام هیدرولیز (آبکافت) را طی کنند.
‎هیدرولیز یک واکنش شیمیایی است که مولکول‌های پروتئین را به قطعاتی با وزن مولکولی پایینتر تجزیه می‌کند که می‌توانند توسط موها جذب شوند. این قطعات پروتئین کوچکتر می‌توانند به ساقه مو نفوذ کنند، پروتئین از دست‌رفته را جایگزین کرده و موها را از داخل تقویت کنند.
پروتئین های هیدرولیزشده ضمن بهبود نرمی، درخشش و شادابی مو به بهبود بقا رطوبت و قابلیت ارتجاعی آن کمک می‌کنند.
حاوی کلاژن ( Collagen): کلاژن به حمایت و افزایش پروتئین های سازنده مو کمک می کند، که از ریزش مو پیشگیری کرده، رشد مو را تشویق می کند، و پدیدار شدن تارهای سفید مو را به واسطه پشتیبانی از
ساختار سالم فولیکول مو، جایی که رنگدانه تولید می شود، کاهش می دهد. همچنین در درمان موهای خشک و شکننده به واسطه تامین رطوبت لازم مو بسیار موثر هستند.
حاوی عصاره کاکائو ( Cacao seed Extract ): این گیاه دارویی توسط تحریک و بهبود جریان خون به پوست سر ، باعث تقویت رشد مو میشود همچنین باعث بهبود سلامت فولیکول ها و سلولهای مو میشود و به این ترتیب از ریزش مو جلوگیری میکند.

امتیاز کاربران به کراتین پروتئین مونتورینو (1000 میل) montorino: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کراتین پروتئین مونتورینو (1000 میل) montorino

نظر می دهد