کراتین بوتاکس مونتورینو (1000میل) montorino

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
کراتین بوتاکس مونتورینو (1000میل) montorino

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • تسکین دهنده خارش سر
  • حاوی شی باتر و عصاره خاویار
  • احیا و درمان موهای سوخته
  • فرمولاسیون درجه یک ایتالیا
  • قدرت احیا بسیار بالا (بالای ۹۰ درصد)
  • نرم کننده موهای خشک، آسیب دیده و شکننده

توضیحات

کراتین بوتاکس مونتورینو montorino

کراتین بوتاکس مونتورینو حاوی عصاره خاویار می باشد. خواص مصرف خاویار برای سلامتی مو بسیار زیاد است. این عناصر شیمیایی در تقویت ساختار مو نقش مهمی دارند. ماده مهم دیگری است که در خاویار به فراوانی یافت می‌شود ویتامین آ است. این ویتامین مسئول تولید سبوم سالم است که جلوی خشک شدن موها یا ریزش موها یا هر دو را می‌گیرد.
خاویار به میزان بالا و قابل‌توجه ویتامین دی دارد.نقش ویتامین دی جلوگیری از ریزش مو است. خاویار همچنین دارای ویتامین ای میباشد. این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که برای تولید آنتی‌بادی‌ها (بهبود سیستم ایمنی بدن) ضروری است.  این ویتامین خاویار از ریزش مو جلوگیری کرده و مصرف مرتب آن به رشد افزایش حجم موها کمک بسیاری می نماید.
روی نیز در خاویار به فراوانی یافت می‌شود. روی مسئول بهبود سیستم ایمنی و رشد سلولی است. این فرایند به تقویت فولیکول‌های مو کمک می‌کند بنابراین احتمال شکستن یا ریزش آن‌ها کمتر است. اسید های چرب خاویار از نوع غیر اشباع و بسیار ارزشمند است. درست همان‌طور که مو از مواد مغذی که ذکر شد سود می‌برد، اسیدهای چرب اشباع‌نشده یعنی امگا 3 و امگا -6 خاویار باعث تولید کلاژن و کراتین، دو پروتئین برای دستیابی به موهای براق می‌شود همچنین این اسیدهای چرب موها را از آلودگی‌های زیستی و آسیب‌های اشعه ماوراءبنفش و اثرات مخرب کم‌آبی بدن محافظت می‌کند.
حاوی آرژنین ( Arginine ): آرژنین به حفظ مو در برابر مواد شیمیایی مضر و گرمای شدید کمک می‌کند.
حاوی شی باتر ( Shea Butter ): شی باتر برای نرم کردن موهای خشک، آسیب دیده، و شکننده بسیار مفید است. شی باتر می تواند آسیب های ناشی از رنگ، استفاده از سشوار، و آلودگی هوا را بر موها درمان کند.
به علاوه، برای تسکین خارش سر ناشی از خشکی و شوره ی سر نیز بسیار موثر است. هم چنین، مراقبت از مو به وسیله ی شی باتر می تواند آسیب های ناشی از نمک و کلر موجود در آب استخرها را نیز خنثی کند.
حاوی خاویار : خاویار از خشک شدن و ریزش مو جلوگیری می کند، به افزایش حجم مو کمک می کند، رشد مو را افزایش می دهد، موها را براق و محافظت می نماید.

امتیاز کاربران به کراتین بوتاکس مونتورینو (1000میل) montorino: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کراتین بوتاکس مونتورینو (1000میل) montorino

نظر می دهد