مژه مصنوعی OSCAR مدل Knot Free (دانه ای بدون گره)

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
مژه مصنوعی OSCAR مدل Knot Free (دانه ای بدون گره)

  • بدون گره
  • ساخت کره
  • قابلیت درآوردن به شکل دلخواه
  • دارای اندازه های مختلف

توضیحات

یکی از اولویت های خانم ها در آرایش مژه های پرپشت و بلند داشتن است.بهره گیری از مژه مصنوعی، خواه برای یک جشن و مراسم ویژه باشد یا عمدتا برای افزایش اعتماد به نفس ،فرقی نمی کند مهم احساس و انرژی و حس جذابیتی است که به شما می بخشد.

مژه مصنوعی اسکار OSCAR مدل KNOT FREE ، از نوع مژه های دانه ای است و با بهره گیری از آن می توانید برای تمامی مراسم، مژه های تان را به طرح مورد علاقه تان، دربیاورید. حسن استفاده از مژه های دانه ای همین نکته است که می توانید آن ها را به هر طرحی که می خواهید در بیاورید. مژه مصنوعی دانه ای هم یا به گونه ی تکی است یا به حالت دسته ای که آن را خوشه ای می نامند. این مدل، راحت ترین نوع مژه مصنوعی، برای بیشتر اشخاص می باشد اما کار گذاشتن آن ها تقریبا زمان زیادی می طلبد.

این مژه های تکی به نسبت مدل های دیگر دارای تارهای کمتر و در نتیجه طبیعی تر جلوه می کند.شما می توانید با آغشته کردن انتهای مژه ها به چسب مژه مناسب آن را به بن مژه خود چسبانده و مدتی صبر کنید تا خشک شود. این مژه ها مناسب انواع چشم ها می باشد. حتی اشخاصی که از لنز بهره می گیرند نیز می توانند این مژه ها را به کار ببرند. در بسته مژه مصنوعی اسکارمدل KNOT FREE  چند سایز مژه برای سلیقه های مختلف و استفاده در نقاط گوناگون مژه ها وجود دارد. در هر بسته مژه مصنوعی اسکار بدون گره 56 دسته مژه تکی موجود می باشد.

امتیاز کاربران به مژه مصنوعی OSCAR مدل Knot Free (دانه ای بدون گره): 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی مژه مصنوعی OSCAR مدل Knot Free (دانه ای بدون گره)

نظر می دهد