اسکراب شنی طلا مکس لیدی

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
اسکراب شنی طلا مکس لیدی

  •  جوان‌کننده طبیعی پوست
  •  آب‌رسان پوست و درمان خشکی پوست
  •  از بین برنده چربی و آلودگی پوست
  •  تغذیه کننده پوست
  • بدون عوارض جانبی
  •  ضد جوش‌های سر سیاه
  •  کاهش دهنده کک و مک پوست
  • حجم: 300 میل

توضیحات

یکی از بهترین روش‌ها برای حذف آلودگی‌ها از منافذ پوست و نرم و لطیف کردن آن، استفاده از اسکراب شنی مکس لیدی است. این نوع از اسکراب‌ها نه تنها باعث پاکسازی پوست می‌شوند، بلکه می‌تواند به عنوان یک مکمل بی نظیر برای استفاده از کرم‌های چین و چروک، کرم صورت و یا محلول‌های ضد آکنه باشد. اسکراب‌های مکس لیدی، در انواع مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به نوع پوست، می‌توانید از موارد مناسبی استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با انواع این اسکراب‌ها آشنا شوید.

برای این که بتوانید شادابی و نشاط پوست صورت و بدن خود را حفظ کنید، حتما باید سلول‌های مرده را از لایه رویی آن بردارید تا سلول‌های جدید و شاداب بر روی سطح پوست باقی بمانند. در این زمان است که پوست شما درخشان، شفاف و سالم به نظر می‌رسد.

اسکراب‌های مکس لیدی می‌توانند در این زمان به کمک شما بیایند و به بهترین شکل ممکن این فرایند را انجام دهند. این نوع از اسکراب‌ها، لایه بردارهای بسیار قوی هستند که علاوه بر حذف سلول‌های مرده پوست، می‌توانند باعث از بین رفتن جوش‌های سرسیاه، آکنه و لک‌ها شوند. این محصول دارای انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست نیز هستند و به همین ترتیب می‌توانند باعث ترمیم بافت‌های پوست نیز شوند. در کاربردهای هر یک از اسکراب‌های مکس لیدی را بررسی می‌کنیم.

اسکراب طلا مکس لیدی یکی از پرطرفدارترین انواع عصاره ماسک‌های شنی بوده که به تقویت پوست صورت کمک کرده و موجب شادابی و نشاط پوست می‌گردد.

از جمله مهمترین مزایای اسکراب طلا می‌توان به خاصیت سفیدکنندگی و روشن‌کنندگی آن اشاره کرد. ماسک شنی طلا مکس لیدی بهترین لایه بردار و آب رسان صورت همراه با فرمول جدید برای از بین بردن کلیه دانه های سر سیاه و انواع لک ها و جوش ها می باشد و همچنین پوست را سفید، روشن، شفاف و زیبا می کند. مزایای استفاده از این اسکراب می توان به لایه بردار قوی و آب رسان صورت، روشن و شفاف کننده پوست، روشن و شفاف کننده، حاوی طلا، جوان‌کننده طبیعی پوست، آب‌رسان پوست و درمان خشکی پوست، از بین برنده چربی و آلودگی پوست، تغذیه کننده پوست، ضد جوش‌های سر سیاه، کاهش دهنده کک و مک پوست، افزایش خون‌رسانی به پوست، براق کننده پوست اشاره کرد.

قسمتی از این ماسک شنی را به جای مورد دلخواه پوست بمالید(به غیر از اطراف چشم) و ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه با آب شستشو دهید.

امتیاز کاربران به اسکراب شنی طلا مکس لیدی: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی اسکراب شنی طلا مکس لیدی

نظر می دهد