کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-MELIRUTIN

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

توضیحات

کوکتل درمان ریزش مو فیوژن FUSION F-MELIRUTIN 

خون مایع حیات است! بله، درست شنیدید. فکر می‌کنید برای چه آب مایه حیات است؟ جالب است بدانید که حدود نیمی از حجم خونی که در رگ‌های ما جاریست را پلاسما تشکیل می‌دهد و ۹۰ درصد پلاسما هم از آب است.

حالا اگر تشنه بمانیم، حجم خون همین طور کم و کمتر می‌شود تا جایی که هیچ ماده غذایی به ارگان‌های بدن نرسیده و مواد زائد از آن‌ها دفع نمی‌شود. این موقع است که بدن، دیگر توان حرکت نخواهد داشت. پس آب مایه حیات و خون مایع حیات است! اثر خون را در همه جای بدن می‌توان دید.

پوست سر که تارهای مو را در خود محکم نگه داشته، یکی از این نقاط است. با افزایش جریان خون به فولیکول‌های مو، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به آن‌ها رسیده و مواد زائد و سمی از آن‌ها بیشتر دفع می‌شود که خود باعث تقویت مو خواهد شد. بنابراین خون رسانی بیشتر به فولیکول‌های مو برابر است با درمان ریزش مو فیوژن.

پوست هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر پوست را به عنوان یک حفاظ در نظر بگیریم که سرتاسر بدن را پوشانده است، تغذیه آن از طریق خون رسانی انجام می‌شود.

حالا اگر خون رسانی به قسمت‌هایی از پوست که برایمان اهمیت دارند، بیشتر شود می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که با رسیدن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر به آن ناحیه، فرآیند ترمیم پوست خیلی سریع‌ تر اتفاق بیفتد.

مثلاً با خون رسانی به نواحی از پوست که دچار لک و جوش است، فرآیند ترمیم جای جوش به خوبی انجام می‌شود. در بخش‌های عمیق‌تر پوست مثلاً در قسمت‌هایی که چربی زیاد یا سلولیت وجود دارد، خون رسانی بیشتر باعث می‌شود تا سلول‌های چربی شکسته شده، هر چه سریع‌تر از آن ناحیه دفع شوند و کاهش سایز زودتر اتفاق بیفتد.

بنابراین هر راهکاری که خون رسانی را بیشتر کند می‌تواند به بهبود پوست، تقویت مو و کاهش سایز بدن کمک کند. یک روش مفید و بدون عارضه برای بهبود خون رسانی چه در پوست، چه در مو و چه در بافت چربی، مزوتراپی است.

کوکتل پوست چیست؟

مزوتراپی با تزریق ماده مزو زیر پوست انجام می‌شود که مهم ترین عامل در اثربخشی این روش، انتخاب یک مزوی مؤثر با برندی معتبر است. مزوتراپی جوانسازی پوست، مزوتراپی تقویت مو و مزوتراپی کاهش سایز از نظر تکنیک، فرقی با هم ندارند و تنها از نظر ناحیه تزریق و مقدار مزوی تزریقی متفاوت هستند. حالا می‌رسیم به انتخاب یک مزوی مناسب.

کوکتل درمان ریزش مو فیوژن FUSION

کوکتل مزوتراپی F-MELIRUTIN فیوژن یک برند جهانی معتبر است که محصول کشور اسپانیا است. استفاده از این کوکتل می‌تواند اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند، مانند:

  • ریزش مو را کاهش داده و باعث تقویت مو می‌شود.
  • پوست را سفت و شفاف می‌کند.
  • به رفع سلولیت کمک می‌کند.

این کوکتل، سه ماده اصلی به نام روتین (Rutin)، تروکسروتین (Troxerutin) و کومارین (Coumarin) دارد. در ادامه، با هر یک از این مواد و کاری که انجام می‌دهند، آشنا می‌شویم.

  • اولین ماده، روتین است که یک رنگدانه گیاهی بوده و خاصیت آنتی‌ اکسیدانی و ضد التهابی بسیار قوی دارد. اگر بخواهیم بدانیم آنتی‌اکسیدان‌ها دقیقاً چه کار می‌کنند باید بگوییم که با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و به بازسازی سلول‌های تخریب شده کمک می‌کنند. خاصیت دیگر روتین این است که انعطاف عروق را بیشتر می‌کند که همین باعث بهبود خون رسانی می‌شود. به همین دلیل می‌تواند وریدهای دچار واریس را هم ترمیم کند. وقتی فردی دچار واریس پا باشد، در این ناحیه تورم در بافت ایجاد می‌شود. روتین به کاهش این تورم کمک کرده و گردش خون را بهبود می‌دهد. بنابراین اگر به طور مثال از این کوکتل در تقویت مو استفاده کنیم، وجود روتین باعث می‌شود تا علاوه بر خونرسانی بهتر به فولیکول‌های مو، التهاب پوست سر هم کمتر شود و در نتیجه، تقویت مو و درمان ریزش مو به خوبی انجام شود.
  • ماده دوم در این کوکتل، تروکسروتین است که از درخت سوفورا بدست می‌آید. تروکسروتین خاصیت ضد التهابی دارد و با تقویت دیواره عروق از جمله وریدها می‌تواند به درمان واریس کمک کند. پس اگر مثلاً برای تقویت مو از این کوکتل استفاده کنیم، وجود تروکسروتین به عنوان یک ماده ضد التهابی در این کوکتل باعث فروکش کردن التهاب پوست سر شده و همین موجب تقویت مو می‌شود.
  • به آخر داستان کوکتل درمان ریزش مو فیوژن رسیدیم. ماده سوم، کومارین است. گیاه شبدر زرد حاوی کومارین است که این کومارین می‌تواند به دیکومارین تبدیل شود. دیکومارین با خاصیت ضد انعقادی قوی خود معروف شده است یعنی از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا بتواند التهاب را کاهش داده، تورم را کم کند و ترمیم زخم را سرعت ببخشد. به همین دلیل انتخاب این کوکتل مثلاً برای تقویت مو می‌تواند مفید واقع شود. چرا که با وجود کومارین در این کوکتل، هم خون رسانی بهتر شده و هم التهاب پوست سر کاهش می‌یابد که هر دو، تقویت مو را به دنبال دارند.

اگر از کوکتل مزوتراپی F-MELIRUTIN فیوژن در کنار کوکتل F-HAIR MEN یا F-HAIR استفاده شود، اثرات درمان ریزش موی این دو کوکتل را به طور غیر قابل باوری افزایش می‌دهد.

کوکتل مزوتراپی F-MELIRUTIN فیوژن یکی از راهکارهای جوانسازی پوست، تقویت مو و رفع سلولیت است. سیلیکا ارگانیک، یک پلی ساکارید استخراج شده از جلبک و در ترکیب با گروه‌های سیلانوئیدی است. کوکتل F-MELIRUTIN در آب حل می شود و از نظر بیولوژیکی فعال است.

این ترکیب، فعالیت‌های متعددی در مزوتراپی صورت، مزوتراپی مو و مزوتراپی لاغری از قبیل اثرات ترمیمی، پیشگیری، حفاظت، بازسازی، تحریک متابولیسم، ضدالتهابی و چربی سوزی را دارا است.

این ترکیب به صورت کلی، به بازسازی و تقویت بافت همبند، رشته‌های کلاژن و الاستین کمک می‌کند. کمپلکس سیلیکا موجب ایجاد استحکام و رطوبت در پوست می‌شود و ترمیم پوست را تسریع می‌کند. از این محصول می‌توان در مزوتراپی لاغری، مزوتراپی صورت آکنه‌دار و مزوتراپی مو استفاده کرد.

یکی از مهم ترین مزایای مزوتراپی نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. در مزوتراپی، جای زخم باقی نمی‌ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با کوکتل مزوتراپی فیوژن می‌توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد.

عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملاً هیچ عوارضی ندارد. هزینه مزوتراپی پوست با توجه به وضعیت فرد متفاوت است و معمولاً بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد. با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

نحوه استفاده کوکتل مزوتراپی F-MELIRUTIN فیوژن

محصولات می‌تواند با استفاده از روش‌های الکتروپوریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ اعمال شود.

کوکتل MELIRUTIN با افزایش جریان خون، به تقویت مو و جذب بهتر کوکتل F-HAIR کمک می کند. از کوکتل MELIRUTIN، می توانید به صورت مکمل جهت افزایش تاثیر کوکتل درمان ریزش مو، F-HAIR فیوژن استفاده نمایید.

شما همچنین می توانید جهت بازسازی ساختار پوست و ویتامینه نمودن آن از کوکتل مزوتراپی لیفت صورت، کوکتل مزو فیوژن F-LIFT+FACE استفاده کنید.

امتیاز کاربران به کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-MELIRUTIN: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-MELIRUTIN

نظر می دهد