کوکتل درمان جوش و آکنه فیوژن F-ACN

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

توضیحات

موضوعی که قراره در موردش صحبت کنیم اصلاً ربطی به نوع پوست شما نداره !! پوست شما چرب باشه یا خشک، هر آن ممکنه که جوش بزنید.

حتما تعجب می کنید!! اما اگر این اتفاق برای شما افتاد، نگران نشوید.

گاهی آنقدر تعداد جوش یا آکنه روی صورت زیاد می‌شود که برای مخفی کردن آن نمی‌توانید امیدی به کرم پودر و آرایش کردن داشته باشید.

در این مواقع، مهمترین کار این است که اول علت ایجاد آکنه را تشخیص دهیم و در مرحله بعد، راهی مؤثر برای درمان آکنه پیدا کنیم.

در حالت عادی، سوراخ‌های ریزی روی پوست وجود دارند که به نام منافذ پوست شناخته می‌شوند. این منافذ یا وظیفه تولید چربی (سبوم) را بر عهده دارند یا ترشح عرق. گاهی منافذ تولید کننده چربی بزرگتر از حالت طبیعی شده که در اصطلاح می‌گویند، منافذ پوست باز شده است.

حالا احتمال مسدود شدن این منافذ از طریق چربی، باکتری، سلول‌های مرده پوست و آلودگی بیشتر می‌شود. این اتفاق منجر به ایجاد جوش می‌شود و در صورتی که پوست به طور مکرر تحت تأثیر این شرایط باشد، آکنه به وجود می‌آید.

درمان پوست چرب و جای جوش 

باز شدن منافذ علاوه بر این که جلوه خوبی ندارد باعث ایجاد جوش نیز می‌شود که اگر همین موضوع مدت طولانی و به صورت مکرر پیش بیاید باعث ایجاد آکنه می‌شود. آکنه به دو دسته سرسیاه و سرسفید تقسیم می‌شود که ممکن است در قسمت هایی از بدن مثل صورت، کمر، گردن و شانه ها دیده شود.

حال اگر شما هم دچار آکنه شده‌اید و این از این موضوع ناراضی هستید، می‌توانید از روش جدیدی به نام مزوتراپی  استفاده کنید، در مزوتراپی ماده مزو را به آن قسمت از پوست بدن یا صورت که دچار آکنه شده است تزریق می‌کنند که مزایایی مثل کاهش التهاب و قرمزی پوست را هم دارد.

توجه داشته باشید که مزوتراپی را حتما زیر نظر پزشک متخصص و در کلینیک های تایید شده انجام دهید. اگر کوکتلی که در مزوتراپی استفاده می‌شود باکیفیت و مناسب باشد این روش بهترین روش درمان آکنه محسوب می‌شود زیرا نسبت به روش‌های دیگر عوارضی ندارد و می‌تواند در کوتاه ترین زمان شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

کوکتل درمان جوش و آکنه F-ACN

شرکت فیوژن اسپانیا که یکی از بهترین برندها در زمینه تولید کوکتل به شمار می‌رود، کوکتل مزوتراپی F-ACN را برای رفع جای زخم و درمان آکنه و جوش ارائه داده است. ترکیبات استفاده شده در این کوکتل باعث درمان آکنه و کوچک‌کردن منافذ می‌شود. این کوکتل را همان طور که گفته شد می‌توانید با استفاده از مزوتراپی به پوست تزریق کنید.

کوکتل درمان جای جوش و پوست چرب F-ACN، یکی از بهترین محصول‌ها برای صافی پوست، جوانسازی، کاهش التهاب و قرمزی پوست، کوچک‌کردن منافذ باز، متعادل سازی چربی صورت و … است؛ استفاده از این محصول در روند درمان با میکرونیدلینگ می‌تواند باعث افزایش سرعت بهبود و درمان پوست شود.

محتویات کوکتل ضد آکنه و منافذ فیوژن
  • تریپپتاید ۱
  • رتینول
  • سالیسیلیک اسید
  • ویتامین C
  • ویتامین B5
  • ویتامین B2
  • ویتامین B6
بررسی ترکیبات کوکتل مزوتراپی F-ACN
  • تریپپتاید ۱: کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند.
  • رتینول: باعث تولید کلاژن شده و روند پیری را کاهش می‌دهد.
  • سالیسیلیک اسید: به عنوان داروی پوستی و ضدآفتاب از آن استفاده می‌شود.
  • ویتامین C: باعث تولید کلاژن، از بین بردن رادیکال‌های آزاد می‌شود.
  • ویتامین B5: باعث آزادسازی انرژی می‌شود.
  • ویتامین B2: به ساخت سلول‌های قرمز بدن کمک می‌کنند و انرژی‌زا است.
  • ویتامین B6: باعث بهبود روحیه و عملکرد مغز می‌شود و به بهبود سلامت چشم کمک می‌کند.

محصولات می‌توانند با استفاده از روش‌های الکتروپوریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ اعمال شود.

امتیاز کاربران به کوکتل درمان جوش و آکنه فیوژن F-ACN: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کوکتل درمان جوش و آکنه فیوژن F-ACN

نظر می دهد