کوکتل آبرسان به پوست_هیدراتاسیون فیوژن +F-HA

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

بررسی اجمالی
کوکتل آبرسان به پوست_هیدراتاسیون فیوژن +F-HA

  • درمان هدفمند: پرکننده خطوط صورت و آبرسانی عمیق پوست/جایگزین فیلرهای صورت
  • چین و چروک‌های و خطوط ریز را کاهش می‌دهد.
  • چین و چروک‌های عمیق را پر می‌کند.
  • سنتز کلاژن را تحریک می‌کند.
  • پوست را سفت می‌کند.
  • پوست را مرطوب می‌کند.
  • نرمی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • قرمزی پوست را کاهش می‌دهد.

توضیحات

کوکتل آبرسانی +F-HA فیوژن یک فیلر هیالورونیک اسید است که برای افزایش آبرسانی و حجم پوست و در عین حال کاهش بروز خطوط و چین و چروک‌ها طراحی شده است. هیالورونیک اسید یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی است. دهیدراسیون و کاهش سفتی پوست از علائم پیری پوست بوده که به تشکیل چین و چروک و افتادگی پوست منتهی می‌گردد. استفاده از هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت پوست کمک نموده و موجب سفتیپوست می‌شود. هیالورونیک اسید موجب بهبود انسجام و اتصال سلولی در پوست شده و از کاهش ترنس-اپیدرمیک آب پوست جلوگیری می‌کند، به علاوه این ترکیب موجب تحریک سنتز کلاژن می‌گردد. بنابراین با استفاده از هیالورونیک اسید پوست به شکل پیشرونده‌ای سفت‌تر شده و تغذیه می‌شود.

هیالورونیک اسید غیر مشبک مناسب درمان چین و چروک‌های استاتیک عمیق و حجم پوست

هیالورونیک اسید درمان نهایی خشکی شدید، چین و چروک‌های عمیق و کاهش حجم پوست می‌باشد. هیالورونیک اسید یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی است، حتی با شکل اختصاصی که ما استفاده می‌کنیم این خواص بیشتر شده‌اند: وزن مولکولی بالا برای نتایج فوری و ماندگار. دهیدراسیون و کاهش سفتی از علائم پیری پوست بوده که به تشکیل چین و چروک و افتادگی نواحی از پوست منتهی می‌گردد.

با استفاده از هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت و سفتی پوست کمک می‌کند. هیالورونیک اسید موجب بهبود انسجام و اتصال سلول شده و از کاهش ترنس-اپیدرمیک آب پوست جلوگیری می‌کند، به علاوه این ترکیب موجب تحریک سنتز کلاژن I می‌شود. بنابراین با استفاده از هیالورونیک اسید پوست به شکل پیشرونده‌ای سفت‌تر شده و تغذیه می‌شود. در این شرایط پوست جوان، زیباتر شده و قابل انعطاف و سفت می‌گردد.

هیالورونیک اسید ۲. ۶%-وزن مولکولی ۲. ۵ مگا دالتون

میکرونیدلینگ

ابزار زیبایی انتقال ترنس درمال

امتیاز کاربران به کوکتل آبرسان به پوست_هیدراتاسیون فیوژن +F-HA: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی کوکتل آبرسان به پوست_هیدراتاسیون فیوژن +F-HA

نظر می دهد