ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان 100میل

وضعیت: تمام شده
فروشنده: آرایشی بهروز

ناموجود

گزارش تخلف

توضیحات

ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان، یکی از محصولا مرغوب این شرکت است. به طور کلی ادوپرفیوم رایج‌ترین نوع عطر است که غلظتی کم‌تر از عطر و بیشتر از ادو‌توالت و ادکلن دارد. ادو‌پرفیوم‌ها ماندگاری قابل قبولی دارند. یکی از سر‌شناس‌ترین و بهترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی ادو‌پر‌فیوم، کمپانی ترکی رکسان است. این برند مطرح تولید کننده‌ی انواع ادو‌پرفیوم زنانه و مردانه در رایحه‌های مختلف است.

 ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان، یکی از محبوب‌ترین ادوپرفیوم‌های مردانه است. این محصول از جمله بهترین محصولات برند رکسان محسوب می‌شود. ادو‌پرفیوم مردانه لیدر رکسان دارای رایحه‌ای درخشان و دلپذیر و مرموز است.

بوی فوق‌العاده این ادو‌پرفیوم مردانه ماندگاری بالایی دارد.

بوی ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان در فضا پخش می‌شود و به همین دلیل می‌تواند توجه مخاطبانتان را جلب کند.

 حجم این محصول ۱۰۰ میلی‌لیتر است. این حجم زود تمام نمی‌شود و حمل آن نیز راحت است.

 ادو‌پرفیوم مردانه لیدر شما را به لذت بردن از شادی های زندگی دعوت می کند و رایحه‌ی ملایم و دوست داشتنی این ادو‌پرفیوم آرامش و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

دانستن نت‌ها و رایحه‌های موجود در ادوپرفیوم می‌تواند شما را در انتخاب بهتر یاری کند.

رایحه‌ی خاص و همچنین ماندگاری و پخش بوی قابل قبول این محصول باعث شده است که این ادو‌پرفیوم به عطر بهاری و تابستانی مورد علاقه بسیاری از آقایان تبدیل شود. اگر شما هم طرفدار رایحه گل های بهاری هستید، بدون شک ادوپرفیوم لیدر می‌تواند توجه شما را جلب کند. ادو‌پرفیوم مردانه لیدر رکسان را می‌توانید از گروه آرایشی بهروز خریداری کنید.

امتیاز کاربران به ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان 100میل: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی ادوپرفیوم مردانه لیدر رکسان 100میل

نظر می دهد