اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس باز هم به تأخیر افتاد

سونی اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس (Morbius) با بازی جرد لتو در نقش خون آشام را هفت ماه و تا تاریخ اکتبر ۲۰۲۱ به تأخیر انداخت.

پس از ریبوت موفقیت‌آمیز مرد عنکبوتی به‌عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول، سونی هم برنامه‌های خود را برای ایجاد یک جهان سینمایی از سر گرفت.

موفقیت ونوم در گیشه در سال ۲۰۱۸ این برنامه‌ها را تقویت کرد. یکی از چندین پروژه‌‌ای که سونی بر روی آن کار می‌کند موربیوس نام دارد که جرد لتو در آن نقش خون آشام را بازی می‌کند. تولید این فیلم در سال ۲۰۱۹ شروع و برای اکران در تابستان ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود.

تنها چند ماه پس از انتشار اولین تریلر موربیوس، سونی مجبور شد برنامه‌های خود را دوباره تنظیم کند. ویروس کرونا باعث تعطیلی سالن‌های نمایش شده و سونی مجبور شد اکران موربیوس را تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر بیندازد. سونی این فیلم و قسمت دوم ونوم (Venom: Let There Be Carnage) را به نیمه اول سال ۲۰۲۱ موکول کرد، زیرا تصور می‌کرد بحران کرونا تا آن زمان کاملا تحت کنترل درخواهد آمد. اما متأسفانه، این اتفاق نیافتاد و تعداد بیماران در سراسر جهان افزایش یافت و سالن‌های سینما هنوز به طور عمده باز نشده‌اند. در نهایت تنها دو ماه مانده به اکران، تاریخ آن دوباره به تعویق افتاد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.